Ekstern IT-afdeling

Helpdesk

Hvad får jeg i et Service- og Supportabonnement?

Som ekspert på undervisningsområdet kan iteo kan være din eksterne IT-afdeling. Det vil sige at du aldrig skal tænke på support til dine brugere eller service på dine servere. Det er fuldstændig i vores hænder.


FAST PRIS
Vi mener, at du skal kunne budgettere din udgift uden ubehagelige overraskelser. Der er derfor ingen skjulte omkostninger i vores Service- og Supportabonnement. Du ved, hvad du betaler måned for måned.

INGEN BINDING
Du kan opsige din aftale inden den 15. i en måned og være ude af aftalen ved udgangen af den næste måned. Vi ønsker ikke at vores kunder føler sig bundet af lange og besværlige opsigelser.


FULD FLEKSIBILITET
Kommer du i en situation, hvor du enten får flere eller færre brugere, kan du frit skalere dit behov op eller ned. Du er ikke bundet og kan ændre i aftalen senest den 15. i hver måned, hvorefter ændringen træder i kraft fra den næstekommende måned.

ALT INKLUSIV
Når du har valgt et Serviceabonnement er alle opdateringer, vedligeholdelse eller reinstallation af dine servere inklusiv i abonnementet. Derudover får du med et Supportabonnement til dine brugere fri adgang til vores helpdesk.


OPSTARTSTJEK
Som en del af Service- og Supportabonnementet foretager vi et gratis opstartstjek, som giver jer og os det totale overblik over jeres IT-infrastruktur. Opstartstjekket indebærer, at vi skaber overblik, så vi sammen kan rydde op i infrastrukturen og strømline den i forhold til jeres reelle behov.

HVAD KOSTER DET?
Første måned er gratis. Herefter er prisen kr. 1.599,- pr. server og kr. 149,- pr. bruger. Se detaljerne i abonnementet her.