Brug selvbetjeningsportalen til at nulstille din adgangskode. Hvis du ikke har adgang, kontakt ServiceDesk på 7023 0505.
Tjek strømforsyning og kabler. Prøv at genstarte. Hvis problemet fortsætter, kontakt ServiceDesk på 7023 0505.
Tjek om du er inden for rækkevidde, og om netværket er aktivt. Genstart din enhed og prøv igen.
Prøv at genstarte Outlook. Tjek internetforbindelsen. Hvis problemet fortsætter, kontakt ServiceDesk på 7023 0505.
Tjek om printeren er tændt og tilsluttet. Genstart printeren og computeren. Tjek også printerkøen.
Tjek Task Manager for ressourceforbrug. Genstart computeren. Kør opdateringer og AntiVirus.
Notér fejlkoden. Genstart computeren. Hvis det sker gentagne gange, kontakt ServiceDesk på 7023 0505.
Tjek internetforbindelsen. Genstart VPN-klienten. Sørg for, at du bruger de korrekte loginoplysninger.
Tjek dine tilladelser. Prøv at mappe drevet igen. Kontakt IT for adgangsrettigheder.
Geninstaller applikationen. Tjek for opdateringer. Hvis problemet fortsætter, eskaler til applikationssupport.
Brug AD-brugeroprettelsesskabelonen i ServiceDesk-portalen. Husk at tildele relevante grupper og rettigheder.
Find brugeren i Active Directory og deaktiver kontoen. Husk at dokumentere handlingen.
Åbn ikke links. Videresend mailen til sikkerhedsteamet. Slet mailen bagefter.
Brug den interne sikkerhedsrapportering via ServiceDesk eller kontakt sikkerhedsansvarlig direkte.
Tilslut aldrig ukendte USB-enheder til din computer. Indlever enheden til IT-sikkerhedsteamet med det samme. Det kan være en potentiel trussel som f.eks. malware eller datatyveri.
Kontakt straks IT-sikkerhed eller din nærmeste leder. Jo hurtigere hændelsen rapporteres, desto bedre kan vi begrænse skaden. Undlad at forsøge at skjule hændelsen.