Hvor meget forretning mister du online? Hent vores guide til fremtidssikker e-handel lige her!
Kundernes forventninger og det stigende pres på hastighed og lagerhåndtering giver udfordringer for danske netbutikker.
Hver 5. virksomhed oplyser, at de har problemer med lagerstyring og håndtering af returvarer i dagligdagen – og det koster online forretning, hvis jeres e-handelsløsning ikke er skruet rigtigt sammen.
Hent vores guide ’Fremtidssikker e-handel’ med indsigter og anvisninger på, hvordan du integrerer webshop og lagerstyring med økonomistyring, ordrehåndtering og logistik.
Tilmeld dig vores emailing list og modtag vores guide ’Fremtidssikker e-handel’ med indsigter og anvisninger på, hvordan du integrerer webshop og lagerstyring med økonomistyring, ordrehåndtering og logistik.
Sov godt om natten med Iteo som IT-partner
Sikkerhed
Iteo’s IT sikkerhed dækker infrastrukture og brugernes devices.
Erfaring
Iteo har 25 års erfaring indenfor it-løsninger til uddannelses institutioner
Levering til tiden
Vi forpligter os til at levere den rigtige it-løsning til hver enkelt kunde
Vi holder IT-statusmøder med ro i sindet, for vi hører typisk kun fra brugerne, når netforbindelsen ikke fungerer som forventet, og det sker uhyre sjældent i dag. I stedet for at rette fejl, kan vi fokusere på at udvikle netværket og løbende give sikker adgang til flere online services i takt med at de efterspørges.
Ingrid Jespersens Gymnasieskole
Seneste projekter
Kig efter vores seneste projekter, hvor vi løbende opdaterer med nyt om iteo’s projekter.
Skal vi starte et projekt?
Business Central – Office 365 & Microsoft 365 – Dynamics365 – GDPR & Compliance – IT-Sikkerhed – SIEM & Dataanalyse – IT-Service & Supportabonnement – Security Serviceabonnement – WiFi-Serviceabonnement – DPO-abonnement – Compliance-Abonnement – Cloud Løsninger & Server Storage – Wi-Fi & LAN – Pro AV Løsninger
Remote opstarts tjek med fuld dokumentation. Firmware opdateringer, EPP validering samt 5×8. ServiceDesk og 24/7/365 overvågning m.m.
Vi udarbejder to årlige GAP-analyser og bisidder ved to årlige ledelses, eller direktionsmøder. I det daglige ydes den dataansvarlige løbende 5×8 DPO-support via DPO Servicedesk.
Læs mere
Inden opstart får I mulighed for et Remote sitesurvey med placerings oversigt og optimerings forslag ligesom vi udfører et remote opstartstjek der giver indsigt og mulighed for at strømline i forhold til jeres reelle behov.
Læs mere
Læs mere