Microsoft 365 og Office 365

Med en Microsoft 365 eller Office 365 cloud løsning, giver I uddannelsesinstitutionen de bedste muligheder for at samarbejde på en fleksibel, mobil og sikker måde. Løsningerne giver organisationen endnu flere muligheder for at opretholde produktiviteten, uanset hvor eleverne arbejder fra. I har altid de seneste versioner af Office programmerne Outlook, Word, PowerPoint, Excel m.fl., ligesom der er adgang til e-mail, dokumenter, kontakter og kalender – uanset hvor i befinder jer. Samarbejde på tværs af uddannelsesinstitutionen kan bl.a. etableres via Teams og SharePoint.

Samme velkendte oplevelse

Office 365 er et gennemtænkt svar på de stadig stigende behov for at arbejde mobilt, som de fleste virksomheder har i dag. Ved at benytte en cloud løsning og mobilapps kan brugerne både se og redigere i Word,- Excel,- og PowerPoint-filer og andre filer på mobilenhederne, lige meget hvor de er.

Sikkerhed

Microsoft 365 indeholder en vifte af værktøjer, som kan være med til at sikre jeres data og hjælpe med at holde jer compliant i forhold til myndighedernes krav.

Iteo kan hjælpe

Vores konsulenter er rutinerede og har implementeret mange løsninger. Tag en snak med os om mulighederne, så gennemgår vi detaljerne sammen og finder en løsning/Microsoft setup, som er tilpasset jeres behov.

LÆS MERE OM O365
LÆS MERE OM M365

Alle nye Office-programmer

Office 365 omfatter alle nye 2016-versioner af Word, Excel, PowerPoint m.v.

Office på alle dine enheder

Uanset om du bruger en pc, Mac, tablet eller telefon, arbejder Office problemfrit på tværs af alle dine enheder.

Dine ting – hvor som helst

Gem, åbn, og del dokumenter, fotos, videoer og musik med 1 TB OneDrive cloud-lager, som medfølger til dit abonnement på Office 365.

Opgraderinger altid inkluderet

Med Office 365 kommer du aldrig til at sidde tilbage med forældet software, fordi hver ny opgradering medfølger i dit abonnement.

Sov godt om natten med Iteo som IT-partner

Sikkerhed

Iteo’s IT sikkerhed dækker infrastrukture og brugernes devices.

Erfaring

Iteo har 25 års erfaring indenfor it-løsninger til uddannelses institutioner

Levering til tiden

Vi forpligter os til at levere den rigtige it-løsning til hver enkelt kunde

Vi holder IT-statusmøder med ro i sindet, for vi hører typisk kun fra brugerne, når netforbindelsen ikke fungerer som forventet, og det sker uhyre sjældent i dag. I stedet for at rette fejl, kan vi fokusere på at udvikle netværket og løbende give sikker adgang til flere online services i takt med at de efterspørges.

Ingrid Jespersens Gymnasieskole

Seneste projekter

Kig efter vores seneste projekter, hvor vi løbende opdaterer med nyt om iteo’s projekter.

Skal vi starte et projekt?

Kontakt os

Skal vi tale sammen?

Vores passionerede IT-konsulenter er altid klar til at hjælpe

Kontakt os

Business Central – Office 365 & Microsoft 365 – Dynamics365 – GDPR & Compliance – IT-Sikkerhed – SIEM & Dataanalyse – IT-Service & Supportabonnement – Security Serviceabonnement – WiFi-Serviceabonnement – DPO-abonnement – Compliance-Abonnement – Cloud Løsninger & Server Storage – Wi-Fi & LAN – Pro AV Løsninger

Security Serviceabonnement
Du får også AntiVirus, AntiSpam, AntiMalware, SikkerMail, Sårbarheds Pen test og Awareness-træningslicenser med, GDPR Secure Score opsætning på 7 udvalgte områder i O365/M365.
Remote opstarts tjek med fuld dokumentation. Firmware opdateringer, EPP validering samt 5×8. ServiceDesk og 24/7/365 overvågning m.m.
DPO eller Complianceabonnement
Vores DPO, eller Compliance-rådgiver hjælper den dataansvarlige med at igangsætte, vedligeholde og kontrollere at initiativer til sikring og overholdelse af gældende lovgivning sker i henhold til best practice.
Vi udarbejder to årlige GAP-analyser og bisidder ved to årlige ledelses, eller direktionsmøder. I det daglige ydes den dataansvarlige løbende 5×8 DPO-support via DPO Servicedesk.
Læs mere
WiFi Serviceabonnement
Når du har valgt et WiFi Serviceabonnement er alle remote opgaver med opdateringer, vedligeholdelse eller reinstallation af dine controllere inklusiv i abonnementet. Derudover får du, som administrator fri adgang til vores Helpdesk ticket system for dokumentation og log historie.
Inden opstart får I mulighed for et Remote sitesurvey med placerings oversigt og optimerings forslag ligesom vi udfører et remote opstartstjek der giver indsigt og mulighed for at strømline i forhold til jeres reelle behov.
Læs mere
Service- og Supportabonnement
En stabil driftsløsning, hvor alt er inklusiv, fuld fleksibilitet og uden binding. Få professionel vedligeholde af jeres IT-infrastruktur, fuld dokumentation og brugersupport.
Læs mere 

ITEO er certificeret af

Besøg vores webshop

Tilmeld vores nyhedsbrev