IT-Service & Support
Service- og Supportabonnement – Security Serviceabonnement
Med et abonnement får du gennemsigtighed og værdifuld service.
Vores certificerede Microsoft og security konsulenter kan hjælpe dig med rådgivning, design og implementering. Det uanset om vi taler nyetablering, Shift and Lift, migrering eller digital transformation til hosting eller hybrid løsning.
Alle opgaver vil typisk blive projektstyret og forankret hos den udførende, så vi sikre, at forløbet bliver som planlagt. Specielt er det vigtigt at have fokus på overleveringen, hvor organisationens medarbejdere skal have glæde af løsningen, bliver en succes og alle føler sig taget hånd om.
Netværksopgaver inklusiv sitesurvey, design og rådgivning er også indenfor vores fagområde. Vi har mange års erfaring med design og drift af større segmenterede netværk.
Vores drift afdeling har fuld 24/7/365 overvågning og 8/5 ServiceDesk, hvor vores medarbejdere er klar til at håndtere dagligdagens udfordringer. Alle incidents logges i ticketsystem og der er fuld dokumentation på vores Service- og Support kunder.
Mange vælger at lægge drift og vedligeholdelse af deres infrastruktur, brugersupport, sikkerhedsovervågning, WiFi drift og DPO eller compliance rådgivning hos os via et af vores abonnementer. Vi har valgt at tilbyde kunderne en gennemsigtig model, hvor et klart defineret ansvar i faste rammer danner grundlaget for samarbejdet og giver kunderne tryghed. Vi påtager os den daglige drift og service til en fast pris. På den måde kan du være sikker på at jeres infrastruktur bliver patchet og vedligeholdt, at logfiler bliver set igennem, at der bliver foretaget sårbarhedsskanninger og vi rapporterer løbende, så du har materiale til ledelsen eller myndighederne.
Nedenfor kan du orientere dig mere, om de muligheder som ligger i vores abonnementer.
Sov godt om natten med Iteo som IT-partner
Sikkerhed
Iteo’s IT sikkerhed dækker infrastrukture og brugernes devices.
Erfaring
Iteo har 25 års erfaring indenfor it-løsninger til uddannelses institutioner
Levering til tiden
Vi forpligter os til at levere den rigtige it-løsning til hver enkelt kunde
Vi holder IT-statusmøder med ro i sindet, for vi hører typisk kun fra brugerne, når netforbindelsen ikke fungerer som forventet, og det sker uhyre sjældent i dag. I stedet for at rette fejl, kan vi fokusere på at udvikle netværket og løbende give sikker adgang til flere online services i takt med at de efterspørges.
Ingrid Jespersens Gymnasieskole
Seneste projekter
Kig efter vores seneste projekter, hvor vi løbende opdaterer med nyt om iteo’s projekter.
Skal vi starte et projekt?
Business Central – Office 365 & Microsoft 365 – Dynamics365 – GDPR & Compliance – IT-Sikkerhed – SIEM & Dataanalyse – IT-Service & Supportabonnement – Security Serviceabonnement – WiFi-Serviceabonnement – DPO-abonnement – Compliance-Abonnement – Cloud Løsninger & Server Storage – Wi-Fi & LAN – Pro AV Løsninger
Remote opstarts tjek med fuld dokumentation. Firmware opdateringer, EPP validering samt 5×8. ServiceDesk og 24/7/365 overvågning m.m.
Vi udarbejder to årlige GAP-analyser og bisidder ved to årlige ledelses, eller direktionsmøder. I det daglige ydes den dataansvarlige løbende 5×8 DPO-support via DPO Servicedesk.
Læs mere
Inden opstart får I mulighed for et Remote sitesurvey med placerings oversigt og optimerings forslag ligesom vi udfører et remote opstartstjek der giver indsigt og mulighed for at strømline i forhold til jeres reelle behov.
Læs mere
Læs mere