IT-Service & Support

Service- og Supportabonnement – Security Serviceabonnement

Med et abonnement får du gennemsigtighed og værdifuld service.
Vores certificerede Microsoft og security konsulenter kan hjælpe dig med rådgivning, design og implementering. Det uanset om vi taler nyetablering, Shift and Lift, migrering eller digital transformation til hosting eller hybrid løsning.
Alle opgaver vil typisk blive projektstyret og forankret hos den udførende, så vi sikre, at forløbet bliver som planlagt. Specielt er det vigtigt at have fokus på overleveringen, hvor organisationens medarbejdere skal have glæde af løsningen, bliver en succes og alle føler sig taget hånd om.
Netværksopgaver inklusiv sitesurvey, design og rådgivning er også indenfor vores fagområde. Vi har mange års erfaring med design og drift af større segmenterede netværk.
Vores drift afdeling har fuld 24/7/365 overvågning og 8/5 ServiceDesk, hvor vores medarbejdere er klar til at håndtere dagligdagens udfordringer. Alle incidents logges i ticketsystem og der er fuld dokumentation på vores Service- og Support kunder.
Mange vælger at lægge drift og vedligeholdelse af deres infrastruktur, brugersupport, sikkerhedsovervågning, WiFi drift og DPO eller compliance rådgivning hos os via et af vores abonnementer. Vi har valgt at tilbyde kunderne en gennemsigtig model, hvor et klart defineret ansvar i faste rammer danner grundlaget for samarbejdet og giver kunderne tryghed. Vi påtager os den daglige drift og service til en fast pris. På den måde kan du være sikker på at jeres infrastruktur bliver patchet og vedligeholdt, at logfiler bliver set igennem, at der bliver foretaget sårbarhedsskanninger og vi rapporterer løbende, så du har materiale til ledelsen eller myndighederne.

Nedenfor kan du orientere dig mere, om de muligheder som ligger i vores abonnementer.

Sov godt om natten med Iteo som IT-partner

Sikkerhed

Iteo’s IT sikkerhed dækker infrastrukture og brugernes devices.

Erfaring

Iteo har 25 års erfaring indenfor it-løsninger til uddannelses institutioner

Levering til tiden

Vi forpligter os til at levere den rigtige it-løsning til hver enkelt kunde

Vi holder IT-statusmøder med ro i sindet, for vi hører typisk kun fra brugerne, når netforbindelsen ikke fungerer som forventet, og det sker uhyre sjældent i dag. I stedet for at rette fejl, kan vi fokusere på at udvikle netværket og løbende give sikker adgang til flere online services i takt med at de efterspørges.

Ingrid Jespersens Gymnasieskole

Seneste projekter

Kig efter vores seneste projekter, hvor vi løbende opdaterer med nyt om iteo’s projekter.

Skal vi starte et projekt?

Kontakt os

Skal vi tale sammen?

Vores passionerede IT-konsulenter er altid klar til at hjælpe

Kontakt os

Business Central – Office 365 & Microsoft 365 – Dynamics365 – GDPR & Compliance – IT-Sikkerhed – SIEM & Dataanalyse – IT-Service & Supportabonnement – Security Serviceabonnement – WiFi-Serviceabonnement – DPO-abonnement – Compliance-Abonnement – Cloud Løsninger & Server Storage – Wi-Fi & LAN – Pro AV Løsninger

Security Serviceabonnement
Du får også AntiVirus, AntiSpam, AntiMalware, SikkerMail, Sårbarheds Pen test og Awareness-træningslicenser med, GDPR Secure Score opsætning på 7 udvalgte områder i O365/M365.
Remote opstarts tjek med fuld dokumentation. Firmware opdateringer, EPP validering samt 5×8. ServiceDesk og 24/7/365 overvågning m.m.
DPO eller Complianceabonnement
Vores DPO, eller Compliance-rådgiver hjælper den dataansvarlige med at igangsætte, vedligeholde og kontrollere at initiativer til sikring og overholdelse af gældende lovgivning sker i henhold til best practice.
Vi udarbejder to årlige GAP-analyser og bisidder ved to årlige ledelses, eller direktionsmøder. I det daglige ydes den dataansvarlige løbende 5×8 DPO-support via DPO Servicedesk.
Læs mere
WiFi Serviceabonnement
Når du har valgt et WiFi Serviceabonnement er alle remote opgaver med opdateringer, vedligeholdelse eller reinstallation af dine controllere inklusiv i abonnementet. Derudover får du, som administrator fri adgang til vores Helpdesk ticket system for dokumentation og log historie.
Inden opstart får I mulighed for et Remote sitesurvey med placerings oversigt og optimerings forslag ligesom vi udfører et remote opstartstjek der giver indsigt og mulighed for at strømline i forhold til jeres reelle behov.
Læs mere
Service- og Supportabonnement
En stabil driftsløsning, hvor alt er inklusiv, fuld fleksibilitet og uden binding. Få professionel vedligeholde af jeres IT-infrastruktur, fuld dokumentation og brugersupport.
Læs mere 

ITEO er certificeret af

Besøg vores webshop

Tilmeld vores nyhedsbrev