WiFi
Vi har mere end 25 års erfaring i at hjælpe virksomhederne med at styrke deres digitale infrastruktur
Det er vigtigt at virksomheden er forbundet internt, så medarbejderne altid kan komme på men også eksternt, så der er forbindelse til kunderne. Netværket skal være stærkt.
Iteo er den eneste løsnings partner i Danmark, som er Gold Partner certificeret både som Forti Wireless Specialist og Fortinet Network Security Expert.
I rådgivningsfasen benytter vi industri standard løsningen fra Ekahau til at gennemfører analyserende sitesurvey, for design, optimering og problem løsning på WiFi.
Vi bygger den digitale infrastruktur, så den er dimensioneret sikkert og korrekt og vores projekt løsninger spænder over kontorer, detail , uddannelsesinstitutioner, fabrikker og nybyggeri
Efter endt leverance drifter og vedligeholder vores konsulenter løsningen, så både bruger oplevelsen og sikkerheden forbliver i top
Sov godt om natten med Iteo som IT-partner
Sikkerhed
Iteo’s IT sikkerhed dækker infrastrukture og brugernes devices.
Erfaring
Iteo har 25 års erfaring indenfor it-løsninger til uddannelses institutioner
Levering til tiden
Vi forpligter os til at levere den rigtige it-løsning til hver enkelt kunde
Vi holder IT-statusmøder med ro i sindet, for vi hører typisk kun fra brugerne, når netforbindelsen ikke fungerer som forventet, og det sker uhyre sjældent i dag. I stedet for at rette fejl, kan vi fokusere på at udvikle netværket og løbende give sikker adgang til flere online services i takt med at de efterspørges.
Ingrid Jespersens Gymnasieskole
Seneste projekter
Kig efter vores seneste projekter, hvor vi løbende opdaterer med nyt om iteo’s projekter.
Skal vi starte et projekt?
Business Central – Office 365 & Microsoft 365 – Dynamics365 – GDPR & Compliance – IT-Sikkerhed – SIEM & Dataanalyse – IT-Service & Supportabonnement – Security Serviceabonnement – WiFi-Serviceabonnement – DPO-abonnement – Compliance-Abonnement – Cloud Løsninger & Server Storage – Wi-Fi & LAN – Pro AV Løsninger
Remote opstarts tjek med fuld dokumentation. Firmware opdateringer, EPP validering samt 5×8. ServiceDesk og 24/7/365 overvågning m.m.
Vi udarbejder to årlige GAP-analyser og bisidder ved to årlige ledelses, eller direktionsmøder. I det daglige ydes den dataansvarlige løbende 5×8 DPO-support via DPO Servicedesk.
Læs mere
Inden opstart får I mulighed for et Remote sitesurvey med placerings oversigt og optimerings forslag ligesom vi udfører et remote opstartstjek der giver indsigt og mulighed for at strømline i forhold til jeres reelle behov.
Læs mere
Læs mere